fatosd84 Babasi benim kardeşiminde suyu azalmıştı 38.haftada sezaryan oldu bebeğinizi riske atmayın biz atmamıştık
halitefe Babasi 39. Haftaya gelmişsiniz zaten bebeği riske atmanın alemi yok bence alaşım sezeryana diyorsa alsın doktorunuz burada bir bayan yazmıştı suyu bitmişti ve bebeğini kaybetmişti Allah korusun bazen saatler dakikalar bile önemli oluyor