Bence normal olsun diye diretmeyin Allah doğumunda hayırlısını versin hayırlı olan nasılsa öyle olsun önemli olan bebeğinize sağlıkla kavuşmanız eğer bir problem olursa sırf normal olsun istediğiniz için inanın çok daha üzülürsünüz Pişman olursunuz bu kararınızdan, doktorunuzu dinleyip sağlıkla bebeğinizle kucaklaşmanızı tavsiye ederim ben😕