Semaslmz benimde biraz sağlık sıkıntılarım oldu . Şuan 34 haftayım . Kendi doktorumdan güven alamadım sonra devlete yöneldim ama pandemi vs korkuyorum gitmiyorum . Doğum da da devlet hast 3-4 kişi bir arada kalan odalar var . Tabi buna da şükür ama o an eşim annem bir girsin çıksın isterim . Birkaç kare resmimiz olsun isterim . Birde dikiş olayı var doğumdan sonra. Ya ne bileyim galiba biraz daha tatlı dilli yaklaşım , gizli dikiş , ilgi muhatap bekliyor insan . O yüzden özel istiyorum . Özelde de sorun yaşayan çok insan var vallahi artık Allah’a sığınıyorum bu konuda . Evladıma inş sağlıkla kavuşurum . Bakalım halide hn bir deneyeceğim .