Herkese merhaba 9ay önce doğumum orda oldu normal dogum da istediginşz kişiyi yanınıza alıyorlar ama sezeryanda kimse olmuyor maalesef.
Odaları büyük ve ferah kattaki hemşireler istediğiniz heran geliyor güleryüzlüydü hepsi içiniz rahat olsun.
Hastanenin fotografcısıyla anlaşmıştık mecburiyetten mesai saatleri dışında ekstra 250 TL alıyorlar bilginiz olsun
Ben suni sancı aldıktan sonra sezeryan dönmek zorunda kaldım 3 4 fotoğraf anca var ameliyathaneden çokta net değil pişman oldum açıkçası doguma girmeden konuşun her anını çeksinler çok profesyonel değiller çünkü.
Doktorum Halide hanımdı benimde.
Hemşireler den bol bol emzirme eğitimi alın emziremezseniz çagırın sağım yaptırın makinayla.
Oda konusunda birde aklınızda olsun gittiğiniz de hazırlamış olsunlar çünkü bni 1 saate yakın ameliyathanede beklettiler oda yok diye bunların hepsinin teyidini alın dogum yapacağınız gün.
Hastaneye gelince tam bir ticarethane herkesin dediği gibi onun dışında bir problem yaşamadık biz herkese kolay saglıklı doğumlar.