Bir çok gebe de olan bir durum hemen doktorunla görüşüp tedaviye başlamalısın yoksa Doğuma engel olacak kadar kötü sonuçları olabiliyor. Hemen ay bende de oldu 1 hafta boyunca çektim çok şükür düzeldi şu an kabız olmamaya dikkat ediyorum. Her sabah limonlu su içmek ve kahveme yarım çay kaşığı koyduğum Hindistan cevizi yağı bana çok iyi oldu günlük olarak tüketince düzene girdi sanki deneyebilirsin. Ama önce basurjnu mutlaka doktorunla görüş hamilelikte bile olsa hepsinin bi ilacı çözümü var Doğuma kadar çekmem lazım deyip kendine eziyet etme ve daha da ilerletme