Merhabalar herkese 2li taramamızın yüzdesi güzel cıktı cok şükür bugun sonucları aldım adetime göre 15 haftalık ölçüme göre 16 haftalık gözüküyoruz haftaya gel 4lü tarama yapalım dedi doktor bu hamileliğimden hariç 1 kaybım var ve sürekli enfeksiyon tedavisi görüyorum hep yüksek cıkıyor ve cinsiyeti hiç göstermiyor bir doktora kıza benziyor bir Baska doktor erkege benziyor cıkıntı var ama emin degiliz dediler hep acaba sizin basınıza geldimi bu durumlar birde yaptırdınız mı taramaları hepsini aynı 2li tarama gibimi 4lü tarama da doktora 3lü taramayı duydum 4lü tarama da mı varmıs dedim oda 3lü tarama yapmıyoruz 4lü tarama yapıyoruz dedi. 🌼 💕 Cevaplayan herkese teşekkürler şimdiden