ebrubarut_14 Busrakolas10 valla bende internette görüyorum hep kanlı felan yazıyorlar ama bende o gün oldu rengi sarımsı bişey
Busrakolas10 Bende o şekilde okuyordum ama sanırım herkeste aynı olmuyor doktora anlattığımda olabileceğini söyledi o an telaştan fotoğraf vs de aklıma gelmedi
Ozubu ebrubarut_14 bendede sarı cok yumuşak değil ve ceviz büyüklüğünde geldi bende nisan mi anlamadım
Zynbgvn Alyak1 35 teyim bendende gelmişti silikon gibi bisey dimi akışkan degil, nişan değil demişti doktorum. Ya ağır kaldırmaktan ya yorulmaktan olurmus