Selcankokalan Ben de sag salim, saglikla gelmesi icin dua ediyorum. Normal ya da sezeryan olmasina takilmiyorum ikisine de kendimi hazirladım ☺️ Yeter ki su 2 haftayi da icerde gecirsin 37.haftasindan sonra artik gelmek isterse de buyursun gelsin, erken dogacak diye cok korkmustum ama cok gec gelmesi de risk oluyor hayirlisi ne ise o olsun insallah sag salim kavusabilelim🤲🏻🌸