rumeysaa1 amin kuzum amin inşallah 💟şöyle zorunlu ilk oğlum 3440 50 cm doğmuştu ona rağmen 8 10 dikişim vardı çünkü çatım 3 buçuğa kadar müsaitti bu oğlum 38+1 de 3657 55 cm doktorum normali beklersek 4 ü rahat geçer dedi 38+4 olduk ne sancı ne açılma 🤷♀️Bundan bi ay önce nişanım geldi sadece. He bi de benim vajinudmus geçmişim var ilk oğlumda epidurali 4 cm’de taktılar bu hastane 6 da takıyo maalesef