Evlat_can nurhayat01 ilkinden rabat oluyor canım hiç panik yapma bende 3.sezeryan ile ilgili düşüncelerdeyim 🤣🤣
Ozsen35 iki_tosbik_annesi dikiş yerlerin hiç acıdımı karın şiştiği için bende bir buçuk yıl önce doğum yaptım sezeryanla şimdi 18 haftalık gebeyim dikişlerimden dolayı korkuyorumm 😔 üstelik bu defa karnım çok şişiyor
iki_tosbik_annesi Ozsen35 yok acımadı hiç. Zaten kesi sonrasındaki gebeliğe zorluk çıkarmayacak şekilde yapılıyor. Ben kesi yerinden hiç acı yaşamadım hamileliğim boyunca.
Tuos2306 iki_tosbik_annesi benmde ilk dogumum zor geçmişti o yzden biraz korkuyorum inşallah bu kolay geçer. :) Teşekkür ederim :)
Gelecektenbirgun Ogretmenannee yok hayır hafif bir ağrı oluyor ama bebeğin ağlama sesi o acıyı bastırıyor