Kubravci doğumum doktorum yüzünden biraz sorunlu geçti sağlık sorunlarım sebebiyle üniversite hastanesinde doğum yaptım ama doktorum doğuma girmedi asistanlar ve stajyer doktorlar yaptı ameliyatı (bir nevi denek oldum diyebilirim) İlk doğumuma göre biraz daha zordu ama çabuk toparlandım 4 gün sonra normal hayatıma döndüm. Daha öncede soran bir arkadaşa söylemiştim burada. Sezaryende en önemli şey doktor seçimi. Aslında korkmana hiç gerek yok ben normal muayeneye gider gibi rahat gittim hastaneye. Ameliyat sonrası tamamen hastaneye bağlı bir durum. İlk doğumumda doğumdan 4 saat sonra bişeyler yiyip içmeye başladım ama bu defa iki gün boyunca gaz çıkaramadığım için hiç bişey yememe izin vermediler sadece 3. 4 saatte bir yarım bardak su içebiliyordum . İki gün aç durdum resmen. Yani kısaca doktorunuzu iyi seçin çünkü iyileşme süreciniz tamamen doktora bağlı bişey. Rabbim karşınıza iyi insanları çıkarsın evladınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲