SweetDream Kızlar sağlık ocağında testlerim yapıldı bu ilaçlar verildi doktorum aşırı ilgisiz bir yorumu dahi yok günde şu kadar iç vs diye sadece kullan dedi siz bu ilaçları kullandınız mı özellikle devit-3 kullananlar var mı hamilelere önerilmiyor yazıyor reçetede🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Msltms SweetDream bana da sağlık ocağındaki ebe verdi canım onu suya 9 damla damlatıyorum D vitaminiymiş galiba
61Aysen SweetDream banada doktor vermisti devit-3 bitmisti saglik ocagindaki ebe tekrar al dogum yapana kadr kullancksin onu dedi suan devit-3 ve ferrum kullaniyorm
Ates2020 SweetDream ben kullanıyorum günde 6 damla d3 çok düşük çıktı kan ilacı da komfer fol kullanıyorum kabızlık yapmıyor. Hap kabızlık yapıyor diye değiştirdim
ikizannesi2985 SweetDream devit 3 ü sanırım her hamile kullanıyor. Em etkili D vitamini takviyesi o👍 Bana doktorum emzirmen bitene kadar kullanacaksın devit 3 ü dedi.
Sumru SweetDream suya ve kaşığa damlatırsanız yağ bardakta Veya kaşıkta kalır ve size az miktarda vitamin geçer.. o yüzden ya ekmeğe ya da ağzınıza damlatın derim Ben ilkte küçük bir parça ekmeğe damlatıp yiyordum ama artık ağzıma damlatacak içiyorum direk alıyorum vitamini 😇😇
61Aysen SweetDream gunde 1 defa tok karnina 9 damla ekmege damlatip yiyorm Ferrum hap seklinde oda sabh ac karnina
SweetDream Ates2020 umarım benim ki kabızlık yapmaz eşim 2 paket almış birde🤷🏻♀️Kan ilacını tok mu alıyorsunuz?
Ates2020 SweetDream hayır açken yani yemek yedikten mesela 2 saat sonra alıyorum veya yemek yedim ama süt ürünleri tüketmedim öyle de alıyorum . Demir emilimi azalmasın diye
elcinsadem Ferro yu aç karnına içip , üzerine 1,5 saat peynir süt gibi şeyler tüketmemek gerekiyor kan ilacı Demir takviyesi çünkü- devit. 3 tok karnına
SweetDream ikizannesi2985 ay hadi inşallah işe yarasında gerçekten doktor çok önemli ya bu zaman olmuş ilaç vermiyor sağlık ocağı anında olaya el koydu