hulyaca banada dün verildi fitil açıklığım 5 cm oldu ebeler suyumu patlattı bebeğin başı kanala girsin diye baya uğraştılar. Sonra rahmim ödem yaptı bebeğin kafasıda kanala giremediği için ödem oldu mecbur sezeryana yönlendirdiler. Spinal sezeryan oldum ah o acıları çekmeden sezeryan olsaydım dedim çok. Şuan tabii haliyle ameliyat yerlerim ağrıyo İnş bu günlerde geçecek 😑