39+6′yım bugün ve yatışım yapıldı. 1 cm açıklık var rahim ağzın yumuşamış demişti doktorum. Bebeğin başı da baya baksı yapıyormuş. Fitil koydular. Hemen etki etmez sabır işi dedi doktorum. Şimdi pilates topunda hareket ediyorum. Dualarınızda bana da yer verirseniz çok sevinirim 🤲🏻. Rabbim herkesin yavrusunu sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 🥰