deletedmom559 Mom103 eşim yok bugün yarın giderim anca gidene kadar yarın olana kadar içim içimi yedi
Mom103 deletedmom559 korkma canim ola bilir oyle şeyler bişey olmaz okadar cabuk belirti bitmez zaten bişey olsaydi Allah korusun. Mesela bende gelişimi durmuştu akintim baslamişti boyle kahfe köpüğü renk ama belirtilerim normal vardi . O yuzden korkma
deletedmom559 Mom103 stres yapmamaya korkmamaya çalışıyorum ama aklımdan çıkmıyor İnşaAllah boş bir korku ve strestir yavrum iyidir hiçbir sorunda yoktur 🤲