Selamun aleyküm kızlar ben 8 ci haftaya girdiğim günden beri bende belirtiler gitti mide bulantısı halsizlik yorgunluk çok vardı hepsi tamamen gitti Bi tek göğüste hassasiyet var hala ama diğerleri 6 gündür yok gelmesini bekledim ama bir hafta oluyor gelmedi 8 haftada belirtiler biter mi hemen aynı durumu yaşayan var mı gelir dedim dedim ama yok korkmaya başladım hastaneye de gitmedim hiç bir sorun mu var lütfen yardımcı olun çok telaşliyim. 😔
Korkuyorum hastaneye gideyim gitsem kötü birşey derse kaldıramam 😔
Lütfen birşey ler deyin normal mi yaşayan var mı benim gibi böyle?
Bundan 10 gün önce gittim kalp atışı da duydum sık sık gitmek de iyi değil ultrason zararlı o yüzden gitsem mi gitmesem mi lütfen yardımcı olun napayım iyi mi yavrum
Çok evhamlıyım şuan için içimi yiyor 😔