Sarakrm Ben de öğretmenim, üstelik öğrenci yaş grubum üniversite öğrencileri.. Yetişkin olmalarına rağmen o kadar zor bir meslek ki.. Hem kutsal öğrencileri etkileyerek hayatlarına dokunmak, hem de ne kadar değişik yöntemlerle dersi monotonluktan çıkarsanız da sürekli aynı müfredat var ve yoruluyor ruhen aynı konuyu anlatmaktan insan..Ruhen tüketiyor bazen.. Bu öyle büyük bir emek ki yaşamadan anlayamaz diğer mesleklerden olan veya evde oturanlar..! Bu nedenle emeğinizin karşılığını almak istemeniz gayet doğal..
Empati yapma yeteneği sadece insanlara ait bir özellik ancak kibir bazı kişilerinkör edebiliyor..
Hayırlısı ile doğal bir süreçle bebeğiniz istediğiniz zamanda doğar inşallah..
Bol yürüyüş, hurma, pilates yapabilirsiniz.. Sağlıkla gelsin dilerim 🤲🏻🧿♥️🌷🙋🏻♀️