Artemis0
Çok güzel açıklamışsınız tebrik ederim. Böyle yorumlara asla cevap gelmiyor. Münakaşa etmeyi de bildiklerini sanmıyorum.
Kadın kadının düşmanı. Bu beni çok üzüyor. Asıl birbirimize destek olmamız gerekirken.
Geçen gün bir posta Mustela şampuanın kokusunu sordum. Diğer kadın arkadaşın verdiği cevap “Şampuanın kokusu değil, bebeğinin sağlığı daha önemli, unutma.” 😂😂😂
Bir şey soramıyorsunuz, danışamıyorsunuz. Hemen herkes kötü niyetle yaklaşıyor, laf sokma çabaları, en iyi anne benim! Siz ne biliyorsunuz ki havaları…
Ne güzel bir uygulama, fakat insanlar kendilerini tatmin etmek için kullanıyor.
@Sarakrm
- hafta erken değil, sezeryan olabilirsiniz. Benim zorunlu sezeryan, eğer bebeğin sağlığı iyi olursa 38de alırız dedi doktorum. Bildiğim kadarıyla 1 sene içinde 90 gün sigorta istiyor ama en iyisi arayıp sormak. Bende öğretmenim, bu haktan yararlanmak en büyük hakkımız bizim 😌 Özel okulda sözleşmeliyseniz, insan kaynakları ya da muhasebeden de bilgi alabilirsiniz. ☘️ Ben özel okulda öğretmenim ama haklarımı kullanmak istediğimi söyledim, tamam dediler. Çok ayrıntı bilmemekle beraber, okuldan net bilgi alabilirsiniz bence. 🦋