Tugceakyuz walla doktor tansiyonun o kadar çıktığı halde bi hafta bekletip sonra gel takip etmen diyorsa ben o doktora güvenmeni tasfiye etmem benimde çok fazla şişkinliğim ödemim vardı ve çok hızlı kilo alıyordum ne kadar doktorama desemde çok şişiyorum çok kilo alıyorum az ye o zaman sen daha şişkinlik görmemişsin gibi sözler diyordu en son kontrole bi gittim damarlar tıkanmış bebek içerde yaşam savaşı veriyor ( tabi durumun bu kadar ciddi olduğunu apar topar gittiğim başka doktordan öğrendim ) ve kadın hayla ban diyormuş al bu tansiyon ilacını iç gerginde tansiyonunu ölç bi hafta sonra gel seni olmazsa sezeryana alayım zaten kesinlikle normal doğuramazsın da demişti ben şok olmuştum ve gittiğim başka doktor sen değil bi gafta bi günbike bekliyemezsin her an kriz geçirebilirsin durum ciddi diyip eğitim fakültesine yönlendirmişti beni ve ertesi günü bebeğim kucağındaydı düşün artık😕 ve ben anladımki her doktora güvenilmez 😣