esrasareee Arkadaşlar merhaba,biz kızımla 36+3teyiz. Bu zamana kadar iyiydik bi kaç gündür tansiyonum yükseliyo yarında kontrolüm var zaten ama böyle olan hamiş arkadaşlarım sizler ne gibi tedbirler aldınız bi danışayım dedim 😉
ElifK_06 esrasareee valla benimde ikizlerim olacak 35 haftalık olduk baslarda iyi gidiyordu son zananlarda benimde yükselmeye başladı doktor endişe ediyo tansiyondan çok yüksek seyrederse düşük doz ilaç baslatabilirim dedi bende ilaç kullanmak istemiyorum dinleniyorum çok ayakta kalmayıp yorulmayip dinlenmek en iyisi aslında ama sıcaklarda çok etkiliyo diye düşünüyorum Allah yardımcımız olsun🙏🙏
Anne2_ esrasareee çokta kilo almamışsınız aslında ben ilk gebeliğimde 30 kilo alınca 36. Haftamda tansiyon yüksekliğinden acil sezeryan oldum sizin tansiyon niye yükseldi Ki acaba
Tugceakyuz Anne2_ bende 32. Haftamda gittim 14e 9 çıktı tansiyonum aslında en baştan beri 13e7 12ye8 falan çıkıyor doktorum haftaya yine gel takip edicem seni dedi bende korktum baya
esrasareee Asel12 Asel12 benimde yarın nst var zaten kontroller haftada bir oluyo artık da bakalım ne dicek
Anne2_ Tugceakyuz walla doktor tansiyonun o kadar çıktığı halde bi hafta bekletip sonra gel takip etmen diyorsa ben o doktora güvenmeni tasfiye etmem benimde çok fazla şişkinliğim ödemim vardı ve çok hızlı kilo alıyordum ne kadar doktorama desemde çok şişiyorum çok kilo alıyorum az ye o zaman sen daha şişkinlik görmemişsin gibi sözler diyordu en son kontrole bi gittim damarlar tıkanmış bebek içerde yaşam savaşı veriyor ( tabi durumun bu kadar ciddi olduğunu apar topar gittiğim başka doktordan öğrendim ) ve kadın hayla ban diyormuş al bu tansiyon ilacını iç gerginde tansiyonunu ölç bi hafta sonra gel seni olmazsa sezeryana alayım zaten kesinlikle normal doğuramazsın da demişti ben şok olmuştum ve gittiğim başka doktor sen değil bi gafta bi günbike bekliyemezsin her an kriz geçirebilirsin durum ciddi diyip eğitim fakültesine yönlendirmişti beni ve ertesi günü bebeğim kucağındaydı düşün artık😕 ve ben anladımki her doktora güvenilmez 😣
Asel12 Tugceakyuz evet günde 3 kere saatli ölçuyordum küçük tansyonum yükselince doktor almamız lazım bebeği dedi 17.10 çıkmıştı tansyonum ve bebeğim karnimda kilo alamıyordu tansyon yüzünden
Tugceakyuz Asel12 yaaa anladım canım kaçıncı haftada ne kadar doğdu bebeğin bence haftaya gel takip etcem diyince korktum çok bilmiyorum ne olacak 33. Haftama girdim daha
Asel12 Tugceakyuz 35 haftada doğdu 2 kiloydu korkma canım tansyon aleti yokmu evde ölç sen zaten tansyonun çıkınca anlarsın tuzlu yeme yorulmamaya çalış fazla iş yapma doktorun ilaç verir onu kullanirsin
Tugceakyuz Asel12 sipariş ettik canım pazartesi gelir inşallah 32. Haftamda 1800 dü kilosu doktor iyi dedi hatta 2 kere sordum
Tugceakyuz Asel12 ah dediğin gibi anlayabilsem hep hastanede 14e9 çıkıyor ama evde düşük ölçtüğümde 🤦🏻♀️ Düşük dediğim de 12ye7 falan işte.. amaa 14e9 dan yüksek çıkmadı hiç senin kaç çıkıyordı
Asel12 Tugceakyuz doktorum küçük tansyon yükselirse hemen ara beni diyordu normalde 15.9 16.9 arası çıkıyordu hep zaten hamileyken tansyon biraz yüksek çıkar 15.9 normal diyordu doktorum canım korkmana gerek yok eğer 10 olursa küçük tansyon gel diyordu yükselince aradım zaten bebek kilo almiyordu mecbur sezeryan oldm ben bir ay erken doğdu
Tugceakyuz Asel12 anladım canım bu hafta tekrar gidicem takip etsin bakalım ne diyecek hayırlısı artık herşeyin bol bol dinleneyim bari tuz da kullanmıyorum zaten artık başka da elimden birşey gelmiyor 🤷🏻♀️
Asel12 Tugceakyuz rabbim hayırlı doğum nasip etsin hayırlısı neyse o olsun canım kız mi bebeğin erkek mi 🙂