balyanakoglum canım bende ilk dozda 3 gün gece bile ağladım uyuyamamıştım ağrıdan aynı senin gibi 2. De de böyle olcak sandım hatta vurulmadan önce hemşireye sordum oda bun1. Doz kadar acıtmaz ağrıtmaz dedi ki öyle oldu 2. Dozda ilk gün akşamı biraz üstüne yatmadım hafif ağrır gibi olsu ama o kadar başka hiç bişey olmadı ne ağrı ne acı sende korkma