annecikk_ rumeysaa1 bende caydan tiksindim balim oturup koca bir demlik cay bitirirdim kokusuna tahammulum kalmadi valla suan 2 bardagi zor iciyorum Sigarada icerdim 1 paket gunluk ondanda tiksindim bakalim dogunca baslarmiyiz🤷🏻♀️ sigarayi ozledim ozlenmemesi lazim ama tiksindim iste🤷🏻♀️
bebegim_28 rumeysaa1 yumuşatıcı vernel (markası önemli deği hepsine karşı) çok fena tiksindim 31 haftalık oldum hala aynı devam bi de eskisi gibi et tavuk sevmiyorum yerim ama çok az sebze sever oldum
rumeysaa1 bebegim_28 canım o koku hassasiyeti bendede var hala da öyle.. bende 30. haftadayım çok zor koku hassasiyeti😒
bebegim_28 rumeysaa1 6 7 aydır vernel yok hayatımızda normalde de bi severdim ki çok kullanırdım eşim diyor baya kar ettik bu tiksinme olayında 😂😂
rumeysaa1 annecikk_ çaydan bende tiksindim çok sevdiğim halde ve yeniden içmeye başladım geçti yani inşallah seninde düzelir canım❣️ umarım onuda bırakırsınz ❣️
rumeysaa1 bebegim_28 o koku hassasiyeti Allahımm çok felaket bişey😢 bizde kullanmadık ama özledim biliyormusun bi o kadarda kokusundan tiksiniyorum işte 🤷🏼♀️ 😂😂
0Cerenk rumeysaa1 3 ay boyunca limon yedim🍋 ilk tiksindiğim şey de türk kahvesi oldu, ki günde 5 tane içerdim hamile kalmadan.
Birkucukkelebek Bütün kozmetik krem , deterjan ,yumuşatıcı, sabun , parfüm hepsinden tiksindim. Kokularını aldığım an lavaboya koşuyorum. Hatta çatlaklar için bi krem almıştım asla kullanamıyorum. Kutuyu uzaktan bile görsem midem kalkıyor o derece tiksindim 😁
rumeysaa1 Birkucukkelebek koku hassasiyeti çok felaket bendede hala böyle 😂😂 gebeliğimin başından beri 30. haftadayım hala aynı😂😂
Birkucukkelebek rumeysaa1 gerçekten mi ? Şuan hayallerim yıkıldı desem yeridir çünkü 3. Aydan sonra geçecek diye avutuyordum sürekli kendimi 😕