Momster
2-3 doktora gözüküp ona rağmen kimsenin kullandirtmamasina o kadar üzülüyorum ki çok araştırdım tanı konulduğundan beri söyledim şuan herseyi normal dedi haftasında diye. Yok canım şuanlik bebek için Bi sorun yok erken doğması dışında, disarida daha iyi beslenip gelisecegini söyledi. ılkkez 14/9 u gördük doktorla konuşunca sanırım kötü oldum. 2 kere doktor odasında 2 kere nst de 2 kerede ebe hanım olctu sonrakiler 11/6
Doğum kanalına inmesi 37 de beklenmeyeceginden suni sanciyla normal doğum baslatilmazmis Bi gayretle 38-39 görsek ah.