Ebru2403 Valendia evet yani tam değil ama doktorum kıza benzettim ama emin olmak için bidahaki ayı bekleyelim dedi
Ebru2403 Valendia banada emin değilim dedi 3 gün once gittim bende kıza benziyor ama yanılabilirim dedi bidahaki ay söylerim dedi😊
Ebru2403 Valendia doğum hakkında bilginiz varmı doğum esnasında doğumhane de erkek oluyormu falan sordunuzmu yada bilginiz varmi
Valendia Ebru2403 canım bi arkadasım orada doğum yapmış mahremiyeti çok övdü erkek istemiyorsan doğum bölümünde erkek hademe bile yokmuş.
Valendia Ebru2403 sen paketmi aldın? Yoksa sadece muayene içinmi ödüyorsun? Fiyatlar hakkaında bi Bilgin varmı?
Ebru2403 Valendia ben paket almadım sadece muayne parası ve kan tahlilleri için ücret ödüyorum birde doğum zammı 2500 milyar doğuma vericem