Maviss5521 Dolunay55 40+1 den 👋 selam bizde de gelen giden yok 🤷♀️ koltukları yıkadım evi süpürdüm tuvalet banyo yıkadım belim koptu ağrıdan içerdekinde ses yok yeri kalmadı kaburgalarımı itikliyor sıkışacağına çıksana be çocuğum 😂🤣
Canan95 Dolunay55 bakabilir miyim,becerebilir miyim,yeni bı hayat korkusu.tek bende yokmuş demekki bu korku 🥴
Dolunay55 Canan95 yeni bir hayat öyle korkutucu ki herkes kucağına aldığında geçecek İyiki diyeceksin diyor ama şuan öyle inandırıcı gelmiyor 🤷🏻♀️
Canan95 Dolunay55 gelmio valla bütün hayatin değişeceği evlat yetistirmenin ağır sorumluluğu urkutmuo değil insanı
Maviss5521 Dolunay55 karnımda bir araya toplanıyor sonra genleşiyor alttan batma oluyor kasılma oluyor ama gelen giden yok🤷♀️
Dolunay55 Maviss5521 yalancılar gerçeğin habercisidir inşallah yakın zamanda doğurursun, doğururuz 😅😅
Esmaemir17 Dolunay55 Bizde 40 haftalık olduk sancı var ama açılma yok🥺Bu seneki bebişler gelmek istemiyor 😞😞😞
Dolunay55 Esmaemir17 kesinlikle öyle gelmiyorlar gelmek istemiyorlar, bana da bu zamanı gösterseler gelmek istemezdim hak vermiyor değilim 🤦🏻♀️
Esmaemir17 Dolunay55 Aynen haklısın sanki hissediyorlar öyle bir seneye denk geldiler ki kuzucuklar inşallah saglıkla doğarlar.Bütün anneler hayırlısıyla kucağına alır inşallah 🤲🏻