Fatmagzl33 Canazbal21 1hafta önce benimd öyle oldu denemediğim şey kalmadı krem yoğurt diş macunu hiçbiri fayda etmedi buzlu suda hafifliyordu çıkarınca aynı acı içinde kıvranarak kendi kendine geçmesini bekledim
isimsizbebek Canazbal21 canım bende neler denedim geçmedi ağladım saatlerce. Buz torbasina elimi koyarak saatlerce öyle durdum bska bişey rahatlatmadi. Elinde domates ovala dediler onu bile yaptım yok olmadı. ,6 saat sonra falan geçmişti. Çok geçmiş olsun
Gulengozlerrr Ayy ben de aynı acıyı yaşadım internette yazan herseyi yaptım geçmedi 6 7 saat çektim sonradan silverdin yanık kremi sürdüm yavaş yavaş geçti sonra
Artemis0 Canazbal21 Benimde başıma gelmişti yani ne denediysem olmadı en son bepanthen sürdüm ve uyumayı denedim. Sabah geçmişti ama bir ara dedim ki bence elimdeki bütün hücreler ölecek ve ben asla ellerimi hissetmeyeceğim. Cidden çok beter bir acı. Geçmiş olsun.