Canazbal21 Kızlar acil yardım edin! Kış için hazırlık yapıyordum ellerim çok kötü yanıyor biberden. Bu durumu yaşayan var mı nasıl geçer ellerimde sanki alev topu var 3 saattir geçmiyor
annecikk_ Canazbal21 bana oldu canim mahvoldum saatlerce denemedigim kalmadi butun eline dis macunu sur biraz rahatlatiyo
Canazbal21 Onların hepsini yaptım canlar anestol krem sürdüm en sonunda bekliyorum ne pis bişeymiş ya çok değişik kime desen inanmaz 😀
Canazbal21 Elvanay onu da yaptım ne yoğurt ne domates ne süt hiç biri etki etmedi. Şimdi anestezik bi krem sürdüm dayanamayıp inş geçer bebek için de sorun olmaz
Epifenomen Canazbal21 anestol krem sürün. Anestezi etkili krem. Ben de acı biberle yaktım ondan başka bir şey geçirmedi
Canazbal21 Epifenomen ben de ondan sürdüm bi saat oldu yeni yeni etki ediyor sanki çok zor bişeymiş gerçekten
Myssr Canazbal21 garip şeyler sürmeyin varsa kantaron yağı böyle limon diş macunu olacak şey mi daha şok yanar
Canazbal21 Kızlar anestol krem aklınızda bulunsun tek etki eden şey oymuş şimdi yavaş yavaş azalıyor 4 saattir boşuna çekmişim bu acıyı
Aysn6767 Canazbal21 canım ben süt alıyor acısını diye duydum hemde bi kac gün önce arkadasımın cocugu elini bibere sürüp yüzüne sürmüş ona yaptırdılar tesadüf işte 🤩 deneyebilirsin🌸
Canazbal21 Aysn6767 çok teşekkür ederim denedim tabi ama etki etmedi nasıl bi biberse mahvetti beni 😀😀