Heyecandorukta kac zaman niyetlendim evde yapmaya bulantı ve halsizlikten hic yapma fırsatım olmadı😒 bizde dedik gidip alalım hem aksam yemeğini de cıkarmıs oluruz aradan 😬 hic ne yemek yapasım var ne bulasık yıkayasm😣 1 gün iyiysem 5 gün kötüyüm😞 bi de bulantıyı da gectim ağrı ve yanma oluyo kendimden geciyorum biri bana ilk uc aydan sonra gececek dese keske😒