Yigitalpinannesi 33 haftalık hamileyim 8 gündür belirtilerim vardı sizinki gibi . 2 gün önce test yaptırdım pozitifim 😔 her geçen gün daha da iyi oluyorum . Nefes darlığım azaldı . Koku ve tat yok aşırı terliyorum. İshaldim azalmaya başladı 🙏🏼 Doktorum bebeğimi etkilemeyeceğini söyledi beslenmeme dikkat ediyorum günde 4 litre su içmeye özen gösteriyorum . İnşallah negatiftir testiniz . Pozitifse de ağlayıp strese sokmayın kendinizi . İlk öğrendiğim gün saatlerce ağladım ve sonuç aşırı kasılmam oldu . Doktorum bebeğin doğumunu hızlandırmaman lazım şu durumda sakin ol korkma dedi . Allah sizi , beni ve bizim gibi olan herkese şifa versin korusun 🤲🏼🤲🏼