Hayatuysal34 cokkk gidikliyorum oynuyorum neler neler 😂 acıkırsa dökmedik oyun koymuyor ama . Hele hastaneye gidelim inan bak ultrasondan falan nefret eder ogun hatanede ultrasonda cihazla yerinden oynatiyorlar ya kız çocuğu gibi kusuyor resmen 2 gün hicccccc o kadar alıştım ki artık yani bu çocuk bu eringeclik ile kanala nasıl gircek nasıl dogcak merak ediyorum inanin😂 ona bile erinir adam 35 hafta lik 3500 kg di diyorum cocugum az hareket et bi bak annemin karnında neler var bi gezin az kilo ver yoksa doguramicam bak beni kesip biçecekler diyorum ama hiçç 😂 film gibi çocuk ya inanın böyle diyince inanmıyorlar doktora da dedim hatta nts ye tok gel dedi ben dedik tok gelirsem uyandiramazsiniz dedim yok o nasıl saçmalık dedi iyi tamam dedim gittim karnımı doyurdum geldim 20 dk uyandırmaya çalıştı inanki milletin takir takir nts sı çıkıyor bizimkinde tik yok😂 gidikliyor sallıyor dedim ben size söyledim hemşire hanım ac giriyim diye yok dediniz dedim vallaha inşallah doğunca da böyle bir çocuk olur bu ne ya diyor 😂🙈 kilo alımı iyi gidiyorsa biryerde tosulamistir annesi yeri de daralıyor zaten