Hayatuysal34 tahmın edebılyorm cnm ama bısy yok dıyorsa yoktur fazla kafana takıp stres yapma bnce bnmdr bazen oynamadıgı oldu ne yedıysen ne yaptıysam tık olmadıgı zamanlar esım saglıkcı bnmde dedı bu haftalar gunun 20 saatını uyuyarak gecırırler bırk rahat uyusun buyusun dedı 😁 bnde oynamadıgı zman anlyorm uyuyor bzen cok hafıf kımıldanıyor hısedyorm oyuzden grk duymuyorm doktora blyorm uyuyodur bsy olsa zten onu hısedersın emın ol