aylinsss sağlık ocağındaki sisteme asi olmanız gereken haftada isminiz düşüyor, 22.haftadan sonra mutlaka ararlar.
Hem de birsuru gebeleri var ve korona dönemi zaten işleri çok yoğun hem grip hem zatürre hem okul aşılarını yapiyorlar, sizi sisteme adınız düşmeden aramaları için baya boş zamanları olup merak edip ,bakıp, takip etmeleri lazım.