aylinsss beni takip eden ebenin numarası var bende. Kendisi verdi. Birşey olduğunda telefonla ya da mesajla haberleşiyoruz. İlk olarak kayıt oluşturmak için gittim 16. Haftada falandım. Kilo, tansiyon bakıldı. Bebeğin kalp atışlarını dinledik. Sonra kan tahlili için çağırdı. Daha sonra tetanoz aşısı için. Geçen hafta da şeker yüklemesi için gittim. Demir ilacımı bile ücretsiz sağlık ocağından alıyorum. Ebe bittikçe gelip alabilirsiniz dedi. Bittikçe gidip alıyorum. Bu işler biraz şans işi sanırım. Çoğu ilgilenmiyor böyle yeterli. Şu an zatürre aşılarından dolayı sağlık ocaklarında aşırı yoğunluk var. Son 2 gidişimde öyleydi, sormuştum. Sağlık ocağınızı arayıp, haftanızı söyleyip kendinizi hatırlatmakta fayda var.