Mom42 Acelya4 canım ben ikisini de kullanıyorum damlayı bir bardak suya 4 kez damlatıp içiyorum bazıları bir parça ekmeğe damlatıp içiyormuş
ipkklmn Acelya4 dvit3 günde 10 damla, genelde ekmeğe falan damlatarak kullanıyorum decavit de kahvaltı sonrasında 1 tane içiyorum