198697 halitefe gelişim geriliği vardı zaten benim en baştan kanamam da vardı canım ilaç iğne kullandım ama olmadı nasip değilmiş 🙏💕
halitefe 198697 acaba pıhtılaşma falan mı vardı sendede diye sordum canım inşallah bunda sağlıkla kucağına alırsın
Cansu57 198697 ben canım ilk bebeğim 8 haftalık kalp atmaması sonucu düşmüştü. Daha sonra hep endişeyle geçirdiğim bir gebelik sonucu sorunsuz bebeğimi kucağıma aldım şimdi 2. Yolda Allah kısmet ederse 🥰