Ben 2düşük bir kimyasal gebelik yaşadım kan pıhtılaşması sorunum olduğu için hiçbirinde iğne kullanmamıştım en son düşük 1temmuzda oldu 30temmuz son adet tarihim ve şu anda tekrar hamileyim erken tedbir alarak iğnemi kullanıyorum 6+3teyiz Allah nasip ederse 1hafta sonra kalp atışı için gideceğiz şu anda güzel gidiyor gibi tabi daha bunu söylemek için erken ama inşallah herşey yolundadır hepimiz için, sağlıkla alabiliriz kucağımıza inşallah bebeklerimizi 🤲