FatmaSalamBayram Dün 11+6 yken kontrolümüzde doktorumuz birşey söylemek için çok erken ama hafif çkıntısı var erkeğe benziyor dedi 😍 Duyumlarıma göre erkek tahminlerinde değişiklik olmuyormuş. Erkek annelerinin fikirlerini bekliyorum 🌸
MrTGcE FatmaSalamBayram bana 2li testte erkege benziyo dedi 19.haftamızdayız yarın randevum var inşallah gösterir artık geçen gittigimizde göstermedi çünkü😄
SerapUGR FatmaSalamBayram 12+5 te erkeğe benziyor dedi doktor 15.haftamda başka bi doktor kız gibi dedi 17haftamda bambaşka bi doktor hiç göstermiyor dedi 😂 20.haftamızı bekliyoruz 🙏🙈
Rabia88 FatmaSalamBayram %95 erkek dedikleri bebek kizi oldu arkadaşımın 😂 erkek değil kız değişmez diye biliyorum çünkü bazen kordonu falan çıkıntı sanıyorlar
Tyk53 FatmaSalamBayram O hiç belli olmaz canım banada 12 haftalıkken renkli ultrasonda kız dedi doktor. Şimdi 16 hagtalığız ve oğlum var 🙂 erkek denilip kordonu pipiye benzettkleri cok oluyo Allah gönlne göre versn
SmyySyl değişebiliyor benim arkadaşımda değişmişti kesin erkek dediler renkli ultrosonda kız olduğunu öğrendi
Ftmkya SmyySyl cnm hangi haftalarda kesin erkek dediler arkadasına acaba renkliye kadar hep mi erkek dediler
Gizem0106 Bana da 12 haftada ultrason görüntüsüne göre kız dediler,16 haftada başka bir doktor erkek kesin dedi.Emin olmadan söylemeleri yanlış bence
Gizem0106 SmyySyl 12.haftada ultrasonda bir ara bacağını açıp kapatmış bu ultrason görüntüsüne göre kız dedi.16.haftada acil doktoruna gitmiştim kendi doktorum izinde olduğu için,oda iki kere baktı kesin erkek dedi
Busra Erkek cocugu kiz cocuguna gore daha erken belli oluyomus benmde doktorum 10+5. Gunlukken erkege bnziyo dedi ikili tarama zamani %80 yine erkek dedi allahim saglikli sihhatlisini versinde insallh cinsiyet muhim degil zaten
SmyySyl Busra benim 11+5 dün doktora sordum cinsiyetin belli olup olmadığını net bişey diyemem şuan dedi 14. haftada kesin bişey diyebilirim dedi ama kıza benziyo tahmınen dedi ense kalınlığından anladığını söyledi birde bacaklarıni hic açmadığını ve çok hareketsiz olduğunu söyledi değişir mi bilmiyorum çok merak ediyorum ama Allah sağlıklısını versin tabiii 🙈
Busra SmyySyl bnde tahminen diyrum😜 bencede senin bebis kiz baksana sakliyo kndini ilk bebegin mi olcak allah saglikli kucagina almayi nasip etsin insallh🙏
Figen SmyySyl bana da doktorum aynı şeyleri söyledi bacakları kapalıydı ve hareketi daha azdı kıza benziyor dedi 🙏🏻😊
Nilufer 11 haftalıkken büyük ihtimal erkek demişti, kız istediğimiz için çok üzülmüştük, 17 haftalıga kadar her hafta gittik göstermedi, 17. Haftada kız oldugu kesinlesti
Burcusamet Bende 13+3gunlugum persembe randevum var cinsiyeti belli olurmu acaba bazilari cok erken daha belli olmaz diyolar ama😕
burcuali38 Benim bi tanıdığıma da önce erkek dedi doktor onunda bi oğlu vardı ikinciyi kız istiyordu 1 ay sonraki kontrolde kız olduğunu söyledi ve doğurdu büyüyor şimdi kız 😁
BircanAteGkekli Evet değişebiliyor 5 ay boyunca erkek dediler bir arkadaşıma sonra kız olduğu farkedildi🙈
Bhr34 FatmaSalamBayram bende 11+6 yım bugün banada erken ama bi çıkıntı var erkeğe benziyor dedi.yarın 2 li tarama testim var belki onda daha net görünür ☺
SmyySyl Busra evet ilk bebeğim canımm, amin inşallahh 😍 bakalım 14. haftasındada saklamaya devam edicek mi merakla bekliyorum🙈