_elsamm1 avent 120 ml cam kullanıyorum canım memnunum. On gün önce doğum yaptım.Benim şu an sütüm az olduğu için biberonla mama takviyesi yapıyorum. Emzik de avent ultra air aldım. Bebeğim tutuyor ama emdiği kısım biraz uzun sanırım midesini bulandırıyor. Emzik için bibs de bakabilirsin.