buseyusuf27 Inatcikisilik karnın tas gbı oluyor kasılıyor ve agrıyor delı gıbı hısetmemen ımkansız cnm
buseyusuf27 Inatcikisilik yok tam altta kasılıyor yanı bıanda sertlesıyor karnın o ualancı doğum sancısıymıs dkkt etmek lazm ıste pespese grmesı skntıymus
Inatcikisilik buseyusuf27 altta degil bnm dedigim tam gobek deliğinin orda boyle yumrk gibi oluyo bi iki saniyeye gecio stn. Muhtemeln benm d3digm hareketidir. Alt tarafta hic hissetmedm daha oylr bisey
Minikfilinannesi Benim bebeğim hep paralel duruyordu. Kafası sağda ayakları solda idi. 30. Haftada makat geliş pozisyonu almıştı. 32de yani bu hafta normal doğum pozisyonuna geçti. Değişebiliyor yani çok takılmayın, sağlıklı olması yeterli 🌸
Inatcikisilik Minikfilinannesi oyle tabi ki dogma yonteminin bi onemi yok onemli olan saglik. Haftaya tekrr gidicm ins degismistr ama hissediyo insn yani su an bi degisiklk yok😒
Tuanazra Benim plesenta aşağıda olduğu için bebek dönemiyor yatay yatıyor 25 ten beri kafa solda ayaklar sağda. 35. Haftaya girdik hâlâ ayni
Tuanazra Inatcikisilik ileride olduğunu söylüyordu ta ki bu haftaya kadar su an haftasıyla uyumlu dedi 34 haftalık 2440 gram.
Tuanazra Inatcikisilik fotoğrafları bi görseniz sığmadığı icin ayaklar kafasının üstünde ya da çenede (karnım çok küçük ve 8 kilo zayifladim o yüzden alanı dar)
Inatcikisilik Tuanazra ben 9 kilo fln aldm karnimda masallah 1 metre ondn gidiyo :) 25.haftada gittm en son doktra 800 gramdi haftaya gidicm bakalim durumlar nasil
Tuanazra Inatcikisilik nerdeyse 3 hafta kontrolde böyleydi valla korktum atak kafaya mi kaynadı diye😁hepimizin yavrusuna sağlık sıhhat versin insallah
Tuanazra Inatcikisilik yerleri dar ama maşallah kiloları gayet iyi. Aynı hafta aynı kilodaymış bebislerimiz. Sağlıkla gelsinler inşallah
Sevval_nur Inatcikisilik ben 13. Haftada öğrendim gebeliğimi 24. Haftaya kadar hep ters ve sırtı dönük ayaklar bağdaş kurmuş bi şekilde duruyor doktorum banada sezeryan olur böyle giderse dedi cinsiyetini bile öğrenemedim şuan 28+5 iz bakalım yarın nasıl olucak (bence yine ters durur) sıkıntı yapma bence kendine doktorum bebek istediği gibi durabilir dedi ama son aylarda değişmezse pozisyonu sezeryan dedi o da Allahın takdiri yapıcak bişey yok ☺️
Inatcikisilik Sevval_nur oyle tabi istesek de bise yapamayiz ztn.. Bnmki de bi ayağını uzatms digerini kendine cekms oyleydi en son. Bend eoyleyim nasi durursm duraym bi ayagimi kendime cekerm bana cekms herhalde😁😁
Serap38 Inatcikisilik benimki de oyle. Oldum olası öyle duruyor çocuğum 😃 36+4. Kafası göbeğimin solunda zaten orası yüksekte duruyor hep. Ayakları sağda popo rahimde oturuyor. Doktorum muhtemelen dönmez ama bekleriz yine dedi. Bence dönmeyecek çok seviyor böyle durmayı 😃