Inatcikisilik yo hıc bısy yok cok sukur doktor hersey yolunda dedı sadece yalancı doğum sancıların yanı kasılmaların baslamıs dedı takıbını yap dedı gunde en az 10 kere gırebılır sancı yanı kasılma bu skntı degıl dedı onemlı olan gıt gıde sıklasmaması lazm dedı sdce buna dkkt et dedı. sıklasırsa acıle gt dedı. bu haftalarda baslıyormus zaten kasılmalar yalancı olarak son aylarda dha artıyormus ve düzenlı gırıyormus sukur bizm düzenli degıl düzensız bırde bol su ıcıp dınlenırsen gecıyormus galıba oyle okudm ınternetde smdi