Gizemylmz1 gizem bana doktorum duphalac diye bi şurup verdi.Şeker çözeltisiymiş ve asla zararı yokmuş. Sabah öğle akşam 5 ml içiyorum. Onun dışında kuru kayısı, incir, mürdüm eriği yiyorum. Katı şeyler yememeğe çalışıyorum. Şurubu içmedim 2 gün kendimi deniyim dedim yok taşa döndü 5 gün çıkamadım. Ölüyorum sandım ıkınamıyorsun da. Doktorunla konuş çok kötü durumdaysan dupalac şurubunu sorabilirsin. Uygun görürse yazar sana da. 🌸