Bende 34+4 deyim dün nst de sancım çıktı hatta doktorum emin olmak için tekrar nst istedi ve düzenli sancılarım vardı yatış verdi. Dünden beri ciğer geliştirici iğne ve magnezyum serumu veriliyor. Sancı durduruldu. İlaçları kestikten 4 saat sonra bir nst daha istedi. Yine biraz sancım çıktı ama önceki gibi düzenli ve çok değildi. Şimdi doktorumu bekliyorum ne diyecek bakalım. Üstelik benim ikizler ve de serklajlıyım. Korkmayın ALLAH’ın izniyle vaktinde dogururuz inşallah 🙏😊