34.haftada doğum yapan varmı belirtileriniz neydi ? Bizim de erken doğum riskimiz var nstede sancı çıktı ileç tedavisi uygulandı doktorum ben sancıyı hissetmiyordum sadece bebek bir yanının üstüne toplanıyordu. Varmı yaşayan bebeğiniz küvözde kaldı mı kaldıysa ne kadar kaldı? :( 34+2yiz