[bilinmeyen] aynen doğru ben yaşadım 39 haftamdaydım kontrole gittim Dr muayene edince doğumun başlamış hemen yatış verdi.. Ama bende sancının adı yoktu.. Söyledim doktora da olsun doğumun başlamış dedi.. Neyse saat sabah 10 gibiydi yattım sancı olmayınca suni sancı verdiler oda fayda etmedi bünyem kabul etmedimi neyse.. Gece oldu rahim 3 santim açıldı sancıyı arttırdılar bu kezde bebeğin kalp atışı yavaşladı hemen apar topar gece saat 02.30da sezeryan a aldılar 03.00da bebek doğdu.. Amaliyat esnasında bebek oksijensiz kalmış 2 gün küvezde kaldı 5 gün hastanede kaldık.. Çok şükür ki başka bir sorun çıkmadı..