Prensesss [bilinmeyen] seni çok iyi anlıyorm bende yarın 40 ve beklemedeyim nst ve bebeğin durumu iyiyse suni almayın 1 hafta daha bekleyin derim benm dünden beri sancm var gelecek gibi 🙈 küvet varsa sıcak suya yatın acılma yapar
Keriminmutluannesi [bilinmeyen] valla ben 40 cı haftaya kadar beklemezdim 39 da sezaryan olurdum diye düşünüyorum🙄
Ayseguls [bilinmeyen] canım bol hurma, squat hareketi, sıcak su, merdiven inip çıkmak iyi diyorlar. Doktorlar genelde öneriyor bunları dene istersen.
Beyzargun Bende kesinlikle doğuramıyorum 40+2 nat sancı var fakat hissetmiyrm bebeğin herşeyide normal görünüyor doktor pazartesi suni sancıyla bi gıdıklarız dedi ama bilmiyorum inşllh kendi sancılarım gelir pazartesiye kadar
Bsr66 [bilinmeyen] canimn 39+5 oldum bende bugun hic bi dogum belirtim yok 😏sancilarin gelmedini bekliyoruz bana kalsa sezeryan istedim ama doktrum normla olsun dioyr🤔
OglusumuBeklerken Bende ayni🙈 39+5 olduk sancim kasilmam var ara ara ama nişan su yok gelmiyo bir türlü düzenli olmadi yurumekten merdiven cikmaktan ayaklarim bacaklarim aciyoo valla🙄🤦 pasami gormek istiyorum artikk😇😇
Aliirem Kızlar bende alttan ıgne batırıyorlar sankı kasılmalar oluyor belden agrı gırıor kasıklarıma vuruyor ıkı gundur cok yogun yasıyorum ama dedıgınız gıbı su veya leke gelmedıgı ıcın hıc doktoru bıle arama gereksınımı duymuyorum sızdede mı oyle yoksa hıc bı belırtı yok mu
Prensesss Aliirem aynı sizin gibiyim belimden kasıklara sancım var kanama su yok o yüzden gitmedim dr a bende 39+6
Keriminmutluannesi [bilinmeyen] suni sancı çok zormuş😁 hem spinal sezaryen yaptırdı geçenlerde arkadaşım hiç zorlanmıyomuş bebeğine kendisi bakıyo şuan 4-5 gündür doğurdu
deletedmom43 Keriminmutluannesi Pıhtılaşma sorunu olana spinal yapmıyorlarmış öyle mi canım? Bilgin var mı?
Keriminmutluannesi deletedmom43 ben azerbaycanda yaşıyorum burda pıhtılaşma durumunda önceden bi tür iğne yapıyolarmış daha sonradan sezaryene alıyolar
birminikannesi Ayy bende tek doguramayan benim zannediyordum 😂 neyseki tek değilmişm😂 39+6 yarın 40 olucam ama agri sanci yok nst de. Sadece kasıklarimda adet agrisi gibi var nişan yok su yok 😂 sanirım paşa oralari cok begendi gelmek istemiyor 😅
Apolat [bilinmeyen] ben de 39+2deyim sabırla bekliyorum Rabbimin izniyle kendiliğinden doğmasını. Perşembeye kadar dogmazsa ilk çocuğum sezeryanla doğduğundan bu da sezeryan olacak🙄