Cinarim44 sevgi de Raziye hanıma gidiyorum gerçekten memnunum yani zaten öyle benimle aman aman ilgilensin derdim olmadığı için ihtaiyacımı karşılıyor 60 tl veriyorum fiyatı uygun olduğu için tercih ettim ama yinede ilgili bir bayan size tavsiyem üni hastanesinde Doğum yapınız ben şahsen 3 bin tl bir hastaneye vereceğim onu çocuğumun bir ihtiyacını karşılamak için kullanmak daha mantıklı geliyor ben ilk çocuğumu da üni de doğurdum çok da memnun kaldım