Hifask44 Bernanisa ben bir kere gittim çok iyi de bir doktora benziyor ama çok ters davrandı o yüzden bir daha gitmek istemedim
Epifenomen Bernanisa merhaba, Übeyt Bey hakkında olumlu yorumlar pek duymadım. Alanında başarılı, iyi bir doktor evet ama insanı çok demoralize ediyor. Gözde Akademi’de zercan kali yi düşünebilirsiniz. Gayet memnunlar.
1402ht Bernanisa klinik düşünüyorsanız Meltem Erkmeni öneririm 😇size ben kovidden dolayı klink tercih ettim
Bernanisa Cinarim44 muayene ücreti 150 TL ama doğumu bilmiyorum öğrenemedim onu. Benim doktorum Özlem Gül soyutemiz di fakat Ankara’ya gitmiş
Hifask44 Bernanisa ya ben şahsen kendi azıma konuşayım insan özele neden gider bir Güler yüzle karşılanmak adına gider Güler yüz desen yok birde ben biraz kiloluyum sana sert bir tavır da git zayıfla öyle gel gibisine konuştu tabi ben gittiğim de hamile değildim sadece hamilelik düşünüyordum onun öncesinde bir kontrole gittim zaten hamile kaldım yinede gitmek istemedim tabi ilgi bilgi önemli ama insana yaklaşım da önemli
Bernanisa Hifask44 tabiki canım sonuçta parasını verip ilgisini bekliyorsun çok şaşırtıcı böylesi bir tavır
Hifask44 Bernanisa eşim hala aklına geldikçe bana Güler senin ki nasıl azarladı seni diye ben kendisine gitmeyi çok istiyordum ama bir kere gittim bir daha da önünden bile geçmedim muayenehanesinin
Bernanisa 1402ht bende covid den dolayı hemde kendi doktorum pat diye ortada bırakıp Ankara’ya gitti doğumuna yetişirim dedi. Ama doğuma yetişmekle olmuyor
Epifenomen Bernanisa hmm o konuda bilgim yok😊 ben Denizhan Beye gidiyorum diğer doktorların doğum yöntemleri hakkında bilgim pek yok🍀
Ahmetannesi Bernanisa ya yapma sekerim görüöcemi hece 19 da doğurttu hem de normal doğum ben sezeryan oldum çümkü ilki de sezeryandı 😂😂😂😀😀😀biraz destekli yazın yorumlarınızı insanları yanıltmayın
Hifask44 Bernanisa aynen öyle size tavsiyem hangi doktora giderseniz gidin işin uzmanı gözüyle bakmayın çok iyi diyip aldanmayın özellere de çok güvenmeyin
Bernanisa Hifask44 İnan şu durumda insan kime güçleneceğini bilmiyor. Devlet hastanesi zaten ortada özellerde kimden ne kadar daha fazla alırım gözüyle hareket ediyor.
Hifask44 Bernanisa gerçekten haklısınız ben şuan üni hastanesine gidiyorum birde sevgi hastanesine gidiyorum ikinci biraz daha tecrübeli olunca doktor söylemese de kendim çocuğun kilosunu gelişimini takip ediyorum
Hifask44 Bernanisa gerçekten haklısınız ben şuan üni hastanesine gidiyorum birde sevgi hastanesine gidiyorum ikinci biraz daha tecrübeli olunca doktor söylemese de kendim çocuğun kilosunu gelişimini takip ediyorum