Bhrmhtrhn ben sanirim bu durumun daha kotusunu yasadim. Benimkide asagidaydi birz rahime yakindi. Ve asiri cok dencek kadr kanamalarim oluyirdu 16 haftalik hamileydim.çesmeydi yani kanamam tabiri caizse. Apar topar yatisim yapildi durumum.kritikti bebek gayet iyiydi ama benm hayatim kan kaybindan dolayi tehlikedeydi mudahalelere rgmen kanamam durmassa bebegi sonlandiracaklarni solemislerdi. Coksukurki durmusdu suan 4 bucuk yasinda. Banada buyudukce plesenta yukari cikicak dendi ve oylede oldu. Sadce dikktli olun hepsi bu.9 ay yatmis biri olarak yeterki sag saglim dogsun dedim yani kendimden gecmisdim. En kotusunu yasamama ragmen cok sukurki hersy yoluna girmisdi sizde endiselenmeyin durumunuz gayet iyi bence insalah sag saglim kucaginiza alirnisiz. En kotu ihtimalle asagida olsa bile boral dogumunuz olmaz sezeryen olursunuz hepsi okadr.bana ole denmisdi cunki asagi komple inerse nirmal dogum.olmaz demisdi. Buda pekde umrumda dgldi ztn ytrki sag saglim dogsun 9 ayi kazasiz belasiz bebegim.olarak bitiriyim baska bisi istemiorm demisdim. Ama 7 aylikken zaten yukari ciktigini ogrendim 9 ayi devamli yatmama ragmende kendi sancimla normal ve dikissiz dogumum olmusdu cok sukur🤲 darisi size ama dicem suki pozitif olun dikktli olun suan ki durumunuz korkulcak bsy dgl.🥰