dlkgndgn10 rumeysaa1 normal istiyorum ama doktor konuşmak için erken dedi. Bakalım, sağlıklı olsun da yavrularımız 💙
nagsal-48 Sanırım 27 haftalık tan itibaren benimki de ters yani başı yukarıda yarın 30 haftalık olacağız doktorum doğuma kadar pozisyonun bi önemi yok dedi dönmezse de tabi son ana kadar sezeryan dedi ayın 24.de kontrolüm var hayırlısı bakalım 🙃🙃🎈
Mavilibulut rumeysaa1 28. Haftadan beri aşağıda canım ama oncesinde de asagi dönüp tekrar yer değiştirmişti