rumeysaa1 feamtrmea doktor bi sıkıntı olmaz dedi canım ama ne bileyim korktum 30+1 im 28. haftada demişti birde normal doğum şeklini alıyo diyolar ?
dlkgndgn10 rumeysaa1 normal istiyorum ama doktor konuşmak için erken dedi. Bakalım, sağlıklı olsun da yavrularımız 💙
mervoss rumeysaa1 evet tabiki ama dönebilir sonra geri doğum pozisyonuna gecebilir bebişler cok hareketli benimki hiç dönmedi ama o zamandan beri başaşağı
rumeysaa1 mervoss evet aşırı hareketliler 😅🥰 normal doğum istiyorum inşallah benimde böyle devam eder 😅
Ronyaseda rumeysaa1 Benimde 28 ci haftada baş aşağıydı normal olan da bu zaten 🤭 Bas aşağı demek ayrı doğum kanalına giren bebek ayrı